ööööh.

Hehe hejhej :D

jag har typ vart inne på scrapblog.com i 1000000 år nu men jag fattar inte hur man sparar till skrivbordet!!! aaaaaaaaaaaa, jag känner mig som en idiot-- aja what ever.
ni har väl säkert redan hört på ett ungefär vad som hänt idag, med andra ord inget speciellt. :P tänkte lägga ut ngra bilder från igår och idag ifall datan vill det. min data har tydligen en egen vilja ibland, helt knäpp. 
jag  läängtar till imorrn för:
1. det är fredag !
2. jag har träning i enskedehallen ! ! ! (JIPPI!!!!)
3. lååång soooooooooovmorgon!!!!!! ( I löööv sovmorgon)
4. jag ÄLSKAR fredagar för allt r bäst då!
5. Hallå? imorrn r det ju fredag! :D

igentligen så gillar jag inte torsadagar men idag har faktiskt vart rätt okey :) hoppas den vart det för er med ♥.
tänkte skriva att ni mer än GÄRNA får kommentera. jag J & L tycker det r såå kul:) (mest julia tror jag) hahah.
här har ni lite bilder.

lite frdagskärlek till er!
                                         /M

    




igår va det, det funka inte att lada in bilderna från idag för min data r helt ******.
1. blaj bara:P
2. filmen,
3. hah kul bild från filmen.
4. julia :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0