Sy daxs! :)

Hejsan !

Är det bra ? Med mig är det super och idag var jag tillbax på dans lägret!
Efter dansen åkte jag hem för att äta lite och sen gick jag ut i den underbara solen och läste lite :) Härligt med det underbara vädret visst ? Nu har jag inte tid med bloggen mera . För nu ska jag sy! Måste ha något att ha på mig på dans uppvisningen på fredag sålart! Kommer att bli en super fin kläning , använder samma modell som jag hade på skolavslutningen alltså med en axel. Bilder kommer imorgonkväll eller på onsdag senast. Hoppas att den hinner bli klar :O Annars är det rätt dött i bloggen, Julia är i spanien och jag hinner inte blogga på dagarna och Thilda är på landet tror jag eller så åker hon dit imorgon? Vilken koll jag har !? Aa, men snart (nästa vecka) kommer bloggen funka som vanligt igen för då är dansen slut:(

Sy daxs , hare bäst !


/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0