Dagen i ord

Hejsan!

Dagen idag var ganska seg och lång enligt mig,men klarade den ganska smärtfritt! Fick tyvärr jätteont imagen men fick en alvedon av snälla julia så jag överlevde . Efter skolan drog jag,Julia och Thilda hem till Thilda åt mellis och plugga. Desvärre så pluggade jag inte så mycket har ingen bra "pluggdag" idag men ska försöka kanske plugga lite spanska glosor senare! Hur har eran dag vart? Bra, jobbig?

Just nu så håller jag på att fixa Wildcats text. Ska ju spela High school musikal på dansen så jag ska spela Chad och ha en tröja där det står Wildcats 8 på. Tänkte att jag skulle köpa mg en vanlig stor (Vit) tee och trycka med rött . Låter bra tycker jag, hittade ingen affär som sålde sånna tröjor så man får använda sitt eget huvud och göra lite själv. Ska förtsätta nu och sedan middag !

Pussar och kramar!
Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0