Dagen

Godag!
Har ni gjort idag då? Själv så var jag i uppsala var tvungen att fixa en del grejer där till dansen, har ju uppvisning nästa helg :) Imorgon är det sista gången så jag måste ha med mig alla kläder mm. då. Så det blir att hitta någon tjocktröja nu på kvällen som jag kan ha , börjar bli lite orolig! Haha, aja det löser sig. Gud vilket fint väder det var idag asså! Gud , love it! Har haft shorts hela dagen och inga strupbyxor och inte frysigt ett dug jätte bra ju! Nu kommer snart sommaren.

Ja, kvällen blir dårå så här:

Måste packa det sista som jag ska ha med mig imorgon
Baka tårta till pappsen som fyller år imorgon
Och kanske en promenad?

Aa , ses !

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0