Dålig uppdatering och fint väder!

Tjenare! ♥

Har inte haft en bra blogg dag idag heller, sorry för det . Ska bättra mig !
Dagen började med att jag och min bror åkte för att köpa solbrillor till honom. Som vanligt så hittade jag några små saker eller aa ett armband ifrån Paris kate & I och ett deadem ifrån h&m . Hade tänkt mig att köpa ett deadem med en liten rosertt eller liknande men jag hittade inget. Någon som vet var det finns ? Tror att jag såg ett på ålens i city för någon vecka sen får kolla där. Men då blev det ett marinblått med lite grått inslag som flätat . Ganska gulligt och enkelt. Sedan var det armbandet som var så speciellt kanske. Men jag gillar när man sätter ihop flera olika armband så det var dags för ett till. Får bilder en annan dag orkar inte lägga in bilder nu ska antagligen användass i veckan. Efter det här så åkte jag till ip och träffade Julia och Thilda. Vi kollade på en match och träffade några vi kände fast sen så tröttnade vi och stack hem till thilda istället. Kollade där på film 27 dresses och sen skulle jag hem . Har inte gjort så mycket mer underdagen . Bara städat undan lite på rummet, bestämt kläder till morgon dagen, ätit middag och snart ska ja ta mig en dusch och måla på mitt nagellack . Ha en underbar kväll på lovet !

See ya ,
Louise



Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte 3 som hade den här bloggen? XD det är ju bara 2 som skriverXD







xoxo

2009-04-14 @ 15:36:00
Postat av: HALLÅ ETT SVAR TACK!!

svara ni inte på komentarer eller? :O

2009-04-15 @ 20:49:06
Postat av: julia

jo då , eller uppenbarligen inte louise x]

men jag kan väl ta och svara ;

jo vi är tre med den tredje muskutören är inte speciellt aktiv !



xo

2009-04-16 @ 20:26:22
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: Anonym

då får ni ju starta en egen blogg, om hon bara dumpar er fy skäms på henne

xoxo

2009-04-17 @ 12:37:33
Postat av: julia

maby x]



xoxo

2009-04-17 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0