Dans

Hejsan svejsan kära Bloggen!

Har ni haft en bra dag? Själv så har jag haft det bra! Lite pollenallergisk bara och sorry om jag har klagat men jag ska försöka att härda ut imorgon! Ja, efter skolan gick vi hem till Thilda . Drack tee , pratade , fixadenaglarna och bara umgicks ! Aa, så nu är mina naglar nyon(?) gröna . Ska ju spela en ur power puff pinglorna imorgon, blev den gröna. Aa, har inte så mycket mer att berätta. Och föresten, måste be om ursäkt för jätte dålig uppdatering och inga outfits eller någon ting nästan! Sorry men jag har inte haft tid , mått dåligt och så så annat kom före bloggen. Ska försöka vara så aktiv som möjligt nu men kommer inte bli mycket i helgen har ju dans uppvisningar hela helgen!Så det blir inte mycke bilder/outfits resten av veckan heller :(  Åå är grymt nervös över dansen, måste gå och träna lite nu men gud så kul det kommer att bli!!


                                                                                 Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0