Dans

Tjenare !
Hur har eran dag sätt ut? Själv så har jag Dansat och varit lite på stan. På dansen gick det jättebra , nu är det nära bara en gång kvar :) Åå det pirrar imagen när jag tänker på det! Ska bli så roligt. Och innan så var jag på buttericks för att köpa en peruk till dansen också. Skojja om man ser rolig ut i den . Hahaa , kan få bilder senare ikväll . Hittade också ett hårband ifrån Friis and company . Jag tyckte att det var jättefint och det är fjädrar på det så man kanske ser ut lite som en indian men jag gillade det jätte mycket så det blev liten vardagslyx grej idag då. Hittade det i Souk gallerian och det kostade runt 100kr tror jag. Hann tyvärr bara kolla jättesnabbt där och sedan springa till tåget men jag ska åka ditt igen iveckan topshop ligger ju där och har sätt en väska där som skulle passa jättebra till mina gladiator.

Jaa, hur ser eran kväll ut då? Själv så ska jag bara vara hemma, lite städning , kanske nagelfixning och så.
Ska hjälpa till med maten nu , men ha det bäst så länge !

Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0