Glad påsk allihop!

GLAD PÅSK! ♥

Vaknade tidigt idag av min lillebror som rusade in med ett ägg till mig . Klockan var nog inte mer än åtta så jag var helt död och det är jag fortfarande . Men tack iallafall för ägget och pengarna underbara familj! Fick ett jättesöt litet ägg iår gjort av mörkchoklad fylt med goda praliner och marsipan figurer. Tycker att det var jätte gulligt så det är  nästan synd att äta det . Har ni som vaknat fått något gulligt påsk ägg av era nära och kära? ♥ Idag på påskafton blir iallafall jag hemma med familjen . Ska grilla och ha det mysigt! Juste, man kan säga att jag fick en till present ska gå på hammarby hemmapremiären imorgon! Roligt roligt! Sedan blir det kusinerna. Hare bäst!

Louise




Söt va? Gjort av choklad och är choklad i . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0