Grattis ♥

Godmorgon!

Sovit gott? Själv så är jag helt död! Min brosha väkte mig kl halv 6!!!!!!!!!!!!!!! Aa, bara för att pappa fyller år idag men snälla , aa så nu är jag jätte trött men men vad ska jag göra åt det? Aa grattis pappa iallafall . Dagen blir idag först men julia ryp fram till lunch och sen dans. Sista gången idag då! Länktar tills uppvisningen ska bli så roligt med mina härliga dans kompisar ! Sen efter det vet jag inte vad som händer . Fårse så helt enkelt! Aa , jag är är grymt trött men det ska inte få förstöra min dag inte! Och föresten dagens kommer snart har inte lakt in någon outfit på hela veckan. Ojoj fy mig! Ska bli bättre Lovar!!
Ha det bäst flodhäst!

Kramar Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0