I love the sunshine!

Tjo tjo!

är helt jäkla genomförkyld! gick hem från skolan för det känndes helt meningslöst att sitta och nora där. men jag va i skolan en stund och det känndes  jättetomt, eftersom jättemånga grabbs åkt till italien med fotbollslaget. jag fick höra att de skulle sammlas på ip 20 över 5 i morshe. och då hade dom ringt mig astidigt, men jag pallade verkligen inte svara... när jag kommit hem idag så satte jag mig vid soffan med nån singsang nässpray eller ngt som luktar helt mysko men den ska man typ ha under näsan, och den funkade så jag kan andas igen:) har gjort en massa te med en massa örter i och ätit massa ingerfära , jag har till och med ätit en citron som va super sur så jag hoppas jag bli frisk snart.!  men är det inte fler än jag som tycker att det är underbart att solen skiner för fullt ute! jag har hört att det ska bli 15 grader varm på fredag! woohooo! rena rama sommar´n ju! och nästa vecka är det påsklov! det låter i alla fall underbart i mina öron! men ha det bra och pssa på att njuta lite av livet gott folk!

pussar och STORA bamsekramar
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0