i'm trying to let go ..

fy fan ! fy fan för pollen-allergi ! jag går , eller snarare släpar mig fram , här hemma och snyter mig minst en gång i minuten ! är helt matt i hela kroppen också .. om det var en vanlig förkylning jag hade råkat på så skulle jag just nu knarka vitamin-brus-tabletter och frukt , men tyvärr kan man inte göra något åt allergin förutom att ta medicinen och den har jag redan tagit .. well well , inte så intressant att läsa om menmen ..
idag var vi på en rättegång med klassen . gosh , jag trode jag skulle dö av uttråkning ! till och med åklagaren somnade så jag tror vi råkade hamna på en ovanligt trist rättegång . plus att man var tvungen att vara helt tyst , vilket var mer eller mindre omöjligt för mig som var tvungen att ta fram halstabletter eller snyta mig hela tiden . jag riktigt kände ordförande & co's blickar på mig i början , men sen slapnade alla av , eller ja , somnade (?)
hoppas ni mår bättre än mig , pussar !

JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0