Imorgon är det påsklov!

Hemma ! Kom hem ifrån dansen för bara en liten stund sen. Gick bra, fick vara där vi ska vara på uppvisningen och det är jag verkligen glad för för nu har väldigt många bitar memorerat sig i mitt huvud . Lägntar tills uppvisningen. Nu ikväll så ska jag bara vila och ta det lugnt. Och så blir det lite mys med familjen också min pappa kom nyss hem ifrån åre så . Ska också läsa lite i en shopoholics bekännelser ( eller hur det nu stavas) och njuta av mina goda extra delight mint&chocolate. Jaa sen ska jag inte gå och lägga mig allt för sent , är så himla pollen allergisk så jag behöver sova.Åå låter som jag är dunder förkyld men det är jag inte.  Men ha en super kväll!  Ska jag iallafall ha.  Och juste imorgon är det ju första dagen på påsklovet.
Älskaaaaar lov!

Kram ,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0