Julia, dans och släkt!

Tjäänare bloggen!

Har ni haft en bra dag? Själv så är jag helnöjd! Började med att jag mötte upp Julia och vi gick till trehörningen. Sen var vi där i ungefär 2timmar. Hade det jätte mysigt, lyssnade på sommrig musik, dopade fötterna , tog massa bilder och skrattade ! Tack för en rolig förmiddag gumman, Julia har tyvärr bilderna på sin kamera så jag hoppas hon lägger in dem snart!

Sen trog jag vidare in till stan och där dansade jag . Gick jätte bra, var sista gången innan genrep så det är lite pirrigt nu. Fick också veta attt jag ska få hoppa upp nästa termin, slipper att dansa i 2år till på samma och ett snäpp högre nivå och flyttar istället upp på en gång upp till show 3 . Jätte stolt man är då! :) Nej men det kommer att bli jätte roligt!

Nu ikväll så har jag lite släktingar här och firar pappa , ska äta thaimat och sen ska jag förbereda lite grejer för imorgon är ju skola imorgon ;) Ja, nu måste jag gå innan släkten somnar

Pussar och kramar!

Louise

http://2.bp.blogspot.com/_nGtmQM7Rdkk/R5utOJcUfkI/AAAAAAAAB9U/DIP8HFDEzlE/s400/dansadansa.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0