kattvind och hemlisar

heej sötisar ! förlåtförlåt för kasst med inlägg , men jag har helt enkelt inte lika mycket lust och inte heller så mycket bra idéer .. iaf efter skolan var jag med louise , super kul ! var inne i min kattvind och kollade igenom massor av våra hemlisar från när vi var små . eller ja , hemlisar och hemlisar , det står klottrat över hela väggarna vem vi var kära i och fullt med hjärtan runt ! så gulligt ! när man var liten gjorde man verkligen först och tänkte sen , liksom tänk om vi får lust att sälja huset någon gång ? får ta och be för att ingen kryper in dit under visning eller något liknande ! iallafall var det en skitmysig eftermiddag .
ska gå och fixa färdigt mina naglar nu och sen måste jag nog sova , för lärarna verkade tycka att det var skitkul att ta bort vår långa sovmorgon och låta oss börja åtta .. och första lektionen är såklart NO , vilket jag mer eller mindre hatar . hoppas er fredag kommer se bättre ut än min , och ha det bra !

pussar
JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0