Lite om min dag!

Hejsan! :)

Gör ni ? Själv så gör jag inte så mycket. Har haft en ganska bra dag förutom att jag hade ont imagen :S men det går nog över snart! Skolan var helt okej, och även fast det var en lång dag så gick det bra . Nu efter skolan så gick jag em, har ju fortfarande ont imagen och därför tänkte jag vila lite. Sedan ska jag packa badkläder till imorgon ska ju till simhallen med klassen säger bara neej! Aa ska ju göra sånt här livräddnings test eller vad det heter, men det går någ bra.  Nej, nu ska jag gå och lata mig lite mer roligt va? Haha,nej men ha en bra eftermiddag! ♥

http://www.bloggen.fi/glad_amanda/GLAD.JPG
Här kan du lära dig att säga glad på tekenspråk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0