Lite om veckan!

Hej bloggen!

Har ni haft en bra dag? Själv så har jag haft det jättebra ! Skolan gick bra och nu har jag precis kommit hem. Nu på eftermiddagen så ska jag vila lite , har ganska mycket denna vecka så. Aa och sen så blir det ju teater med Julia :)

Lite om veckan:

Måndag: idag skola, ta det lugnt teater
Tisdag:  Skola och kompisar städning
Onsdag: Skola och läxa städning
Torsdag: Städning iskolan+ parad . Ska ju klä ut mig till en i power puff pinglorna. Får se hur det går. Sedan kommer min moster och sen ska jag möta Julia och Thilda(?) vid brasan , det är ju valborg!
Fredag: Ledig ifrån skolan!  Men jag ska på rep över dagen på dansen.
Lördag: 2 dansföreställningar  ska vara där kl.11 och är hemma vid halv 8 så det blir en heldag! :)
Söndag: 2 dansföreställningar ska vara där vid 2 och är hemmavid 8 .

Jaa, lite om min vecka! Kommer bli mycket dans och roliga saker på slutet av veckan, kommer bli jätte roligt och jag länktar redan. Har så grymt roligt när jag dansar. Dance in my heart!

Ska gå och äta något till mellis nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0