Lite påskpynt!

Hejsan! Har haft en bra dag med julia och thilda. Började hos thilda och sedan så åkte vi till ip och sen till thilda igen. Sedan efter det vid typ 5-6 tiden blev jag hämtad . Åt pankakstårta till middag (nyttigt va?) med världens guligaste ungar! Sen så åkte jag och pappa in till stan för att sälja sin cykel och nu är jag hemma igen. Eller aa det var en stund sedan jag kom hem så jag har börjat att påskpynta lite också. Ska rota fram fjädrar har massor med olika någon stans är bara frågon om var och hänga upp dem i ett träd på tomten. Blir så fint då. Nej jag måste tyvärr dra nu, hör skrik där uppe det är tydligen dags för glass och bär haha, nyttigaste dagen idag va? inte precis men ha en bra kväll!

/ Louise

http://www.certec.lth.se/p%C3%A5skfj%C3%A4drar.JPG

Påskfjädrar i alla färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0