Maskara

Idag på morgonen när jag skulle använda min maskara märkte jag att hela maskara borsten var full med maskara. Tydligen så har någon liten plastgrej eller något åkt ner i maskara flaskan tror jag så att det inte tar något stopp och all maskara hamnar på maskara pinnern . Borde köpa en ny med vilken ska man ha ? Den som gick sönder är ifrån maybelline new york och jag gillade den jätte mycket men finns det någon annan bra som du gillar? Skicka en kommentar om vad den heter ! Behöver något förslag på vad jag ska köpa.

http://v-style.typepad.com/.a/6a00d83548242253ef01127937f62128a4-800wi
Denna har jag, gillar den men skulle kanske vilja pröva någon ny!

Kommentarer
Postat av: bbrownie

Double Extension Beauty Tubes från Loreal Paris är grymt bra! Ger verkligen längd och den sitter kvar hela dagen utan att klada eller att mascaran "lossnar" och hamnar under ögat. Verkligen ett tips :) <3

2009-04-09 @ 18:08:21
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0