Min dag i ord

Hejsan hoppsan ! ♥

Har ni haft en bra dag ? Själv så har det vart bra , skolan var helt okej . Man kan ju inte ha lov jämt . Had elevensval på slutet och jag hade fått smått och gott som jag aldrig haft förut så jag blev nöjd  . Vi fick också veta att vi inte skulle till simmhallen imorgon, blir tydligen på någon fredag framöver istället . Ganska skönt tycker jag om jag ska vara helt ärlig .  Jag har inte så mycket mer att berätta om dagen . Nu på eftermiddagen ska jag leta fram lite papper hoppas att dem är hemma . Fixa lite små grejer i engelskan och läsa några sidor i en på som vi började på idag + att träna på repliker som jag måste kunna till söndag . Sen har jag ingen aning men vi får se vad som händer sen . Aa hur har eran dag sätt ut hitils ? Ska gå och ta mig en kopp te nu och sen så blir det efter schemat . ;)

Kramar , Louise

Dagens kommer snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0