Min dag idag!

Hejsan!

Har ni haft en bra dag? Själv så har den vart ganska bra och så. Började med matte sedan så skulle vi iväg typ halva skolan och kolla på en musikal . Sedan var det värsta köerna till lunchen och jätte mycket folk så det blev jag lite trött av. Sen var det några lektioner till och sen slutatde vi. Överlevde dagen helt enkelt ! Sen så åkte jag thilda och julia hem till thilda . åt mellis skrattade målade thildas naglar och fixade några andra saker, har ju alltid skojjigt med er tjejor ! Glöm inte det ni. Sen blev det middag och nu ska jag "passa " min lille bror hela kvällen för pappa är bortrest och mamma ute med en tjejkompis så jag ska få honom att somna vid 9 får se hur det ska gå till!?! Haha , nej ha en bra torsag! Imorgon är det fredag , själv så har man ju bara 4lektioner kvar sedan lov känns rätt bra asså.
Puss på er sålänge!
 Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0