Power puff pinglorna!

Hej igen!

Är hemma nu! Skolan gick bra! Var i simhallen och sen efter skolan blev det stan som planerat. Åkte in till centralen och gick där ifrån till ålens och sen till affärerna runt om där var också inne i Souk gallerian men köpte inget där tyvärr. Sen gick vi bort mot plattan för att hitta ett mysigt Cafe och fika på , men nästan alla vi hittade var något fel på du vet något var lite dyrt och på dem flesta ställen fans det inget mjölkfritt! Mentillslut så gick vi in igallerian och åt på ett sälle där, Kanske inte sådär jättemysig och billig men det fick duga. Haha, trodde att Alice skulle somna där hon var trött efter alla affärer vi hade vart i men jag förstår henne! Efter det gick vi in på H&m och där hittade vi de vi skulle ha! Bra va? Tyvärr så blev det verkligen ingen stor shopping idag , vet inte riktigt vad som var felet. Aja, har ju parad i skolan nästa vecka och klassen har bestämt att vi ska vara Superhjältar (ville inte det! ) Men man måste ju vara lite rolig så Jag,Thilda och Julia ska vara power puff pinglorna. Ville helst vara den rosa eller blå men vi lottade och såklart blev jag den gröna. Aja , det blir bra iaf. Så jagköpte en grönt linne och en ring på H&m och så köpte julia och thilda en blå och ett rosa. Så det blir nog bra! Nej, nu måste jag dra !

Pussar och kramar
Louise

http://static.devote.se/gallery/big/20080824/48dcbc58142b9d4029f74c8af528b62e.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0