Tingeling tingeling!

Godkväll!

Har ni haft en bra dag? Själv är jag jätte nöjd med min dag ! Började med utväklingssamtal som gick jätte bra :) . Sedan hade vi lektoner fram till runt 3 tiden. Sedan tog jag och Julia bussen hem till henne . Hade en jättekul eftermiddag, jag kan väll säga så här  låten Tingeling tingeling har jag defenitift fått roliga minnen av. Vi åt lite mellis och sen fick vi fför oss att krypa in på Julias kattvind. Så vi kravlade (skojjar inte , var inte så lätt när det låg låder,böker och massa andra saker där inne . Men vi kom in iallafall och så hittade vi massa antekningböcker och annat och läste ur. Man kan ju säga så här, vi var (och kanske är?) inte bara lite roliga när vi var mindre . Sedan åt vi en jätte god middag oc h sen gick jag hem . Sedan jag kom hem har jag inte gjort så jätte mycket . Fixat några små grejer på engelska så nu är den klar att lämnas in och sen kollat lite på hjälp jag är med i en japansk tv-show . Tänkte fixa mina naglar nu som jag skulle jort igår men det blir idag istället.

Ha det så bra !

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0