Lite för mycket av det goda !

Har precis ätit en god köttbit och klyftpotatis till påskmiddag. Var verkligen super gott men ojojojoj vad mätt jag är! Mamma och pappa!, ni får inte laga så god mat snart ser man kanske ut som ett berg! Haha , nej det hoppas jag väll att jag inte gör. Jag ska ha en skön kväll med nagelfixning och så ska jag sy klart en kläning som jag började på lite smått igår. Man har ju så stor lust att använda vårkläder nu , det var ju så varmt idag!  Vad Lycklig jag blir. Tyvärr så är man ju jätte blek , men men det ska man nog ändra på snart. Ja  kanske ska berätta  lite om dagen då, har vart en stund med Thilda och julia . Och sen var ja i centrum en stund också. Min lillebror skulle köpa wii fit så jag gick runt lite grann i olika butiker . Såg ett par söta tajts i spets som jag funderar på lite smått, får se dem var ganska dyra för att vara tajts. Sen så har jag vart ute och prövat wii fit dårå. Man äger ju ! ♥ Imorgon blir det ju ingen dans för mig, har påsklov från den också. Trtåkigt, men jag och pappsen ska gå på hammarby match så det blir ju kul ändå. Kanske ska åka lite tidigare så jag hinner titta in på gina har kollat lite på hemmsidan och hittat lite som faller mig i smaken så vi får se.  Annars så har jag inte så mycket me att berätta tror jag. Idag så ska jag iallafall gå i säng tidigare än vad jag har gjort dem senaste nätterna, har vart ganska trött underlovet. Man måste ju vara uppvilad nu när skolan börjar igen. Har ingen vidare lust nu när det blivit så fint väder men men skolan måste man ju gå i så vad ska man göra åt det? Joo se det positiva med skolan . Nej nu tor jag att jag ska gå och sy klart kläningen. Kommer bilder på den när den är klar senare. Njut av solen oh ät inte för mycket av det goda ! Det är som vissa säger man ska sluta äta när det är godast!

Kramar Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0