Ja, så här har min dag vart!

Hej Hopp!

Är på mega bra humör ! Hoppar runt ,dansar , sjunger och är bara så aa glad! Hur är det med er da? Har eran dag vart bra? Trodde att dagen skulle suga men vi hade våra nya musiklärare som jag tyckte var jättebra . Kommer bli grymt kul att ha dem ifortsättningen och ieftermiddag hade jag det bra med världens bästa vänner, Thilda och Julia. Vi kollade på wild child och bara pratade. Vid 5tiden gick Thilda och jag och Julia stack ut och tog lite bilder. Sen så var det dags att gå hem, åkte och handlade . Det blev skräp mat idag kebab rulle eller vad det heter. Jag och min broder (haha) delade på en och skojja om att man blev mätt orkade inte äns äta upp en halva . Sen har jag vart lite små illa mående av kebaben resten av kvällen så jag har bara latat mig framför tv:n och dansat lite dårå, skönt det. Så nu hade jag tänkt att läsa lite i en ny vouge tidning speciellt för skor, smycken och väska . Hoppas ni har en super trevlig kväll! Ska antagligen till uppsala  vet inte om jag har lust men vi får se hur det blir. Juste kolla på dem fina bilderna i ett tidigare inlägg ifrån idag;)

Kramar Louise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0