en liten lista

Lovar du att vara ärlig? jarå

Du heter: Julia

Smeknamn: palmer , jullpull , jullisknullis , jullebulle mm
Låt som när du är ledsen sörjer till: konstigt nog kan jag gråta till låtar om äkta kärlek med lyckliga slut ..

Beroende av: sömn & mina vänner

Vad behöver du mest just nu: sandpapper faktiskt

Vad tror folk om dig? att jag är hypokondrisk
Stämmer det? hm .. jag är inte helt galen, men ja, jag tvättar mina händer allt för ofta, gillar inte att ta i dörrhandtag och vill inte bli sjuk , men vem vill det liksom ?
Vad får du oftast komplimanger för? olika

Hur imponerar man på dig? med charm och leénde
Brukar du skratta för dig själv? absolut

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tjena sötis , hur var det på uppvisningen ? :)<3

Var bor du? sverige

Trivs du där: yes

Äger du några converse: yes , blå och svarta

Sprit, cider, vin eller öl: usch

Vad har du för mobil: sony ericsson w580i , inte så orginellt

Nästa mål i ditt liv: är att ändra min attityd till no-lektionerna x]

Hur svarar du i mobilen: hej det är julia / tjenare / hallå

Vem ringde du senast? thilda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: pusshej

Antal timmar sömn inatt: 10 (a)

Sov du ensam: aa
Brukar du komma i tid: nja , brukar vara lite väl optimistisk på morgonen

När mår du bra: när jag är med vänner, när jag är på ip i solskenet, när jag skrattar

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: danssugen

Vanligaste färg på dina kläder: svart tyvärr, annars blått, rosa mm

Vad tycker du om fötter: vissas är bara för äckliga !

Vad saknar du: folks gammla jag
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: halv elva typ på vardagar

Är du blyg? ibland , ibland inte

Sysslar du med någon idrott: dans !

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: fundera på hur fan jag tänker

Vad är det värsta du vet? fega människor och äckliga toaletter

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på hur mycket jag har
Vad längtar du till? att shoppa inför skolavslutningen x]

Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut

Vad är det finaste du fått? finaste prylen var nog när jag fick min kamera , annars är det ord

Om fem månader: äre september

Om ett år?: är jag ett år äldre och ett år smartare förhoppningsvis
Du samlar på: minnen och pengar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: louise eller thilda

Är det okej att gråta: ja det är klart !

När grät du senast: ett par dagar sen tror jag

Bär du glasögon eller linser: yes 

Har du piercing: fem i öronen

Vill du gifta dig: ja om det känns rätt

Vill du ha barn: maby

Är du bra på att laga mat: haha , sådär måste jag säga xD

Är du flygrädd: aa
Hur vig är du: grymt ovig

Vilken är din favoritglass: twister

Tror du på ett liv efter döden: japp

Bor dina föräldrar tillsammans: si

Vilken ögonfärg har du: brun

Röker du: nej fy
Hur ofta tränar/motionerar du: det varierar

Vad är det viktigaste i livet?: skratt , vänner , kärlek och att må bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0