Det blir en lista också!

Lovar du att vara ärlig?  Såklart!!

Du heter: Louise

Smeknamn: Några säger tyvärr Lojjs :(

Låt som när du är ledsen sörjer till? Allt deppigt!

Beroende av: Mina nära vänner

Vad behöver du mest just nu: Någon att prata med.

Vad tror folk om dig? Att jag inte kan bli arg!

Stämmer det? NEEJ!
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte, olika

Hur imponerar man på dig? Gör något roligt!
Brukar du skratta för dig själv?  Ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kollar på moppar med pappa:) <33

Var bor du? I sverige?? :O

Trivs du där:  Hm

Äger du några converse: Japp, vita,rosa,broms

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker ej!

Vad har du för mobil:  Sony Ericsson

Nästa mål i ditt liv: Privat!

Hur svarar du i mobilen: Ja Hej det är Louise:)

Vem ringde du senast? Julia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: puss hej

Antal timmar sömn inatt: 6h tror jag

Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: haha , ganska ofta

När mår du bra: När jag skrattar med vännerna!

När blev du fotad senast: Filmad idag iaf

Hur känner du dig nu: sådär

Vanligaste färg på dina kläder:  Olika från dag till dag?

Vad tycker du om fötter:  ?

Vad saknar du: SOMMAR!
Favorit dryck på morgonen: Helst vatten men gillar te också!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 typ på vardagar!

Är du blyg? Jag tycker inte det

Sysslar du med någon idrott: Dans dans dans

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allt möjjligt!

Vad är det värsta du vet? Jobbiga och falska människor som tror att dem är något!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Några hundra tror jag!
Vad längtar du till? Svarat på?

Har du bra vänner och äkta vänskap? Dem närmaste som känner mig!

Vad är det finaste du fått? Oj, måste tänka på det!

Om fem månader: Såå, ehh fyller min bror år

Om ett år?: Är jag äldre
Du samlar på Inget speciellt 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Julia och Mathilda är dem jag kan prata med

Är det okej att gråta: Varför skulled et inte vara okej?

När grät du senast: Igår tror jag

Bär du glasögon eller linser: Inget av det!

Har du piercing:  Bara öronen, vill inte ha mera.

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Varför inte?

Är du bra på att laga mat: Inte dålig iaf

Är du flygrädd: Aa , men inte så att jag dör !
Hur vig är du: Haha, fråga Thilda

Vilken är din favoritglass: Nästan allt förutom mäktiga glassar och med chokladsmak :S

Tror du på ett liv efter döden: Japp

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Gröna på Sommaren/våren och Bruna på Vintern/hösten

Röker du: Nej tänker inte börja
Hur ofta tränar/motionerar du: olika

Vad är det viktigaste i livet?: Att man mår bra och inte går med saker som sänker än själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0