sommardag

tjenare !
vilket väder ! I know , jag är er egen lilla väder-hallåa men kolla ut ! idag var det ju värsta sommardagen ! så himla mysigt ! iallafall , jag pallar inte med så mycket text så jag gör såhär;

Gjort idag:
*klarat simtestet på 3 meters djup trots min öronproblem (eller vad man ska kalla det) !
*ätit årets första glass
*vart i stan med alle , louise och jt
*skrattat på butteriks
*vart på minst fyra olika caféer och frågat efter mjölkfritt fika , vilket verkar vara totalt omöjligt ..
*blivit skitsur på alla förbannade caféer
*sprungit som en galning över hela T-centralen för att hinna med tåget
*skrattat som fan medans jag sprang , inte det lättaste xD

en härlig sommardag helt enkelt !




/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0