vårdag vid trehörningen

tjenare !
imorse drog jag iväg och mötte Amanda vi samglas . solen sken och vi fick för oss att vi skulle dra ner till trehörningen och kolla . så vi gick dit och när jag såg vattnet kom bara så många minnen tillbaka . det var precis så mysigt som jag mindes det . jag och Amanda badade fötterna och fotade en massa , dock på hennes kamera , laddar in de såfort jag får de . finns en sten där som vi har suttit på en massa gånger , och där skulle jag klättra upp och of course så spricker det upp världens jävla hål från över gylfen och säkert två decimeter ner ! om jag blev arg ! mina favoritjeans ! fick värsta flashback från då jag spräckte mina förra favoritjeans . den gången skulle jag hoppa upp på Amandas rygg och ratch .. riktigt sorgligt , precis som nu . jaja , iallafall jag och Amanda hängde runt där ett tag och sen vidare till en lekpark en bit bort . pratade , solade och skrattade , mysigt värre . senare drog vi hemåt och stannade vi samglas . träffade mirjam en stund . drog hem efter ett tag och snart ska jag käka hemlagad pizza , mums !

/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0