Varmt ute !

Tjenare ! Är på super humör och sry sry för dålig updatering men har lixom inte haft tid, sry ska skärpa mig restan av veckan och nästa vecka är det ju lov så . Var i skolan, helt okej sen så var jag julia henke och jt kvar ett tag typ och sen stack jag och julia hem till julia. Sen så var jag hos min farmor och åt lite middag och nu är jag hemma! Det är ju värsta fina vädret ju. Vill gå ut en stund fåse hur det blir med det. Men förut idag så va det mellan 15-20 grader ute . Härligt värre nu kommer snart sommaren (!  Hoppas jag) ch juste hade ballerina skor på mig idag för första gången! Åå vad jag hade lägntat!  Här får ni en dagens också!



Lite dåliga bilder men men..

Marinblått linne med sidenband - Ginatricot
Kofta - ?
Jeans - Zara
 Marinblåa Ballerina skor - ASH
Jacka - Zara

/ Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0