Jag har det bra och njuter av den sommar som finns kvar!

Hej hej bloggen !
Jag vet jag uppdaterar nästan aldrig just nu men jag har sommarlov ! Så jag njuter av solen och har det väldigt bra  ! Julia åkte ut med båten idag , så jag har vart en sväng istan . Men det var inte många affärer öppna så jag gick runt en liten stund i sture gallerian . Fick med lite ifrån Face stockholm kanske visar senare. Men sen drog jag mig hem igen . Kanske blir en sväng på stan imorgon , då har affärerna öppet ! Jagha, snart börjar skolan igen ... Men jag är ganska nöjd med sommaren så det är helt okej. Har börjat tänka höst nu ! Nej, nu måste jag gå puss på er ! Jag uppdaterar när jag har lust .

/ LOUISE



Världens snällaste Thilda när hon fyllde 14 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0