Tänker på dig hela tiden,

Hej igen, jag struntade i mitt hemma spa jag pallade inte så jag och pappa tog bilen till affären och köpte glass och en tidning till mig . När vi kom hem gjorde vi smootie av glass och blåbär mums ! Träffade Mathildas pappa på coop, han berättade lite om hur det var med dig Thilda och så, asså jag kan inte tänka på något annat än dig just nu . Både natt och dag, tänker jag på dig gumman . Längtar efter dig ska du veta!  Aa, har inget mera att säga och jag vet att jag sakt det många gånger nu men krya på dig! Ja, nu ska jag läsa lite i elle som mamma hämtade ifrån jobbet idag! Yes !! :) Och läsa min nya vecko revyn såklart! Imorgon åker jag till Uppsala , men mamma och bror . Ska jobba lite och köpa det sista inför skolan mm. Det blir någ bra !

/LOUISE



 ♥♥Thilda, jag,Julia♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0