Underbar väst ♥

Hej hej ! :)
Idag var det skola igen ! Ganska kul faktiskt . Lärarna delade ut lite lappar och så sen var det lunch och sedan lite information och morgon dagen och fredag . Så det var skönt! Sedan åkte jag Julia och Alice till Huddinge Sjukus och Hälsade på Mathilda . Åå, va det var härligt att se dig med mina egna ögon . Vi pratade om allt möjligt , om skadan och lite av varje helt enkelt . Så jag är så glad att du kan bli återstäld igen, men jag vet att det kommer ta tid . Vi fick också se när du gick en liten runda , och det gick bara bra ! Du är väldigt duktig gumman . Nu tänkte jag kolla lite vad jag ska ha på mig imorgon, vill helst inte vara med om någon klädkris imorgonbitti :)


Hade denna underbara väst på mig idag till en vit och enkel tee och ett par mörkblå jeans , och lite halsband  och annat till såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0