10.10 lyckan r min!

♥God morgon på folket

jag går upp såhär tidigt för att jag har träning. är tyvär ingen morgontjej. idag r det träning i enskedehallen. Hurra för det ! Jennie kommer inte idag för hon har typ en inflamerad höft, vet inte riktigt vad som menas med det men hon har ont i höften i alla fall. vet ni vad jag har kommit på? jo, gymnastik är kanske inte så bra:P de flesta gör illasig hela tiden. typ alla ens leder i kroppen är typ utslitna och i min grupp så är vi typ 13 pers. och på bara ett  halvår, ca så har dessa gjort illa sig (ordentligt): jag fick min armbåge ur led och va tvungen att vara borta i 3 månader, cecilia bröt båda benen i ena underarmen (har ingen aning hur länge hon fick vara borta), sen så bet cicci upp sitt knä så man såg knäskålen och hon va tvungen att sy. sen så är det en massa småskador som höfter knäskålar fötter nackar och ryggar. inte så jävla bra, men vad ska man göra om något r så kul, sluta? nej aldrig i livet ! efter träningen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. kanske lite läxor, men fy va tråkigt! med det måste göras..--suck--

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, stackars mathilda! det är ju så farligt med gymnastisk! och om du inte täänker sluta varför påpekar du det? ska folk känna medlidande? jag tror mer att folk gör de för de stackarna som har fått ngt som de inte kan göra åt. som tex aids. det är farligt, men de kan inte sluta med det, varför? jo det finns inga mediciner som botar aids? en anledning varför? det finns inte tillräkligt med pengar för att forska fram en medicin. varför? jo för att folk priorieterar kanske pengar på fel sätt, går på farliga dyra sporter tex. istället för att skänka pengar till forskning! så innan du försöker få folk att tycka synd om dig tycker jag faktiskt att du borde tänka på dem som inte kan sluta,, du kan sluta med gymnastik om det nu är så farligt, du har ett val. jag förstår om du vill fortsätta men kom inte och sök medlidande för armar ur led då! mycket varma hälsningar jt:)<333

2009-02-02 @ 07:58:03
Postat av: T

omg jt chilla! varma hälsningar thilda <3

2009-02-02 @ 21:02:39
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0