alla ♥ dag

happy valentines day , alla ! min alla ♥ dag har jag spenderat med alice amanda och louise . vi har lyssnat på musik och scrapat en header till amandas blogg , checka in den finns bland länkarna ! det var faktiskt sol idag , vi blev ju bländade av solen som sken in genom fönstret ! så härligt , snart är det vår ! alice har bilder från dagen , men hon laddar kanske inte upp de idag , hon skulle bort på kvällen . senare är det ju melodifestivalen , ska nog kolla på det . min systers sångfröken ska dansa bakom Amy Diamond , så jag ska hålla utkik !


pussis & kramis , J



 


Kommentarer
Postat av: T

hoppas du hade en suiper alla hjärtnasdag! <3 lovelovelove u!

2009-02-15 @ 17:20:36
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: julia

du med , love u ! <3

2009-02-15 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0