Hårinpackning och naglar

Hola amigos!

Har ni haft det bra? har jag. Började ju lite senare idag, så det var ju skönt. Hade eng., so, matte och no. Dagen var helt okej, ganska kul förutom no:n. Säger bara fy och blää! Nej nu ska jag jag inte prat om no:n blir bara på dåligt humör. Ja, Idag har jag inte haft nån otur än. Det är ju den 13:e idag, har ni fått nån otur? Imorrn är det ju Alla Hjärtans Dag.  Mysigt mysigt ! Och på kvällen så ska jag + familjen till nåra kompisar. Hoppas det blir kul. Men det är inte förens på kvällen så vi får se vad jag hittar på under dagen. Hade tänkt att jag skulle till uppsala för jag måste fixa lite saker men vi får se. Skulle vilja vara med några kompisar eller något annat kul. Prata med alice och hon undra om vi inte kunde ha Tjej kväll imorgon men jag kan ju inte. Väldigt synd tycker jag skulle vilja det men det går inte. sry alice!

Nu på kvällen ska jag göra hårinpackning och fixa naglarna. Det blir också som förra fredagen Let´s dance. Skulle först till flottsbro med min bror och pappa men jag palla inte tar det lugnt hemma istället.
Juste, Såg nån expressen(?) eller det var för någon tidning. Laila bagge visa hela rumpan. Orkar inte förklara, men man undrar ju har dem inget bättre att skriva om? Gud asså jag tycker att det var taskigt ! Aja  nu måste jag dra coolingar! Glad alla hjärtans dag i förskott och ha en mysig fredagskväll!  kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0