hemma igen!

Hallu !

Har ngn haft en bra dag? Har iaf jag . Åkte in till stan en stund tidigare så jag skulle hinna kolla efter lite saker. Mn vi var som vanligt lite sena så dt blev bara en kortis på stan. Hittade ett par slitna jeans som jag pratade om för några dar sen. Dem är inte super tajta (skulle kanske vart lite tajtare) mn jag gillade dem ändå. Hittade dem på Zara. Hade tänkt att gå till gina för att visste att dt fanns ganska snygga där mn sen hitta jag dem här. Skulle gärna lägga in en bild på dem mn min kamera är borta! Åå blir arg bara att jag tänker på dt. Ska antagligen beställa en ny för jag vill ha den med mej till fjällen v.9. Aja sen hittade jag oxå ett fint skärp ifrån hugo boss. Jag gillade dt jätte mycket och så var dt på rea oxå. Bra va? Hade kostat mycket men nu var dt bra pris på dt så jag slog till. Hitta en tröja me men de var inget speciellt med den. Efter shopping turen fick jag skynda mej lite till dansen. det var kul mn var tvungen att ta dt lite lungt är fortfarande lite förskyld.. Efter dansen handlade jag och mamma mat. Inte så roligt, mn jag fick bestämma mat och det blev tacos. Har precis ätit nu. Nu ska ja typ ta det lungnt och packa ner vanliga kläder. har idrott på morgonen imorrn. Ha en super kväll! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0