idioter och jacuzzi

tjenare , nyss skrev jag ett rätt långt inlägg om min dag , men datorn haka upp sig och det försvann ... så jag orkar så inte skriva in hela skiten igen . men i stora drag var jag typ fett trött och sur större delen av skoldagen . stängde in mig med musik i lurarna på no:n och hörde inte ett ord av lektionen . förutom att jag fick försening tack vare de underbara idioter som skrek ; sensensen ! när vi slutade åt jag lite fredagsgodis så jag piggnade till lite och hade en jättekul eftermiddag med T , L och alice . vi badade jacizzi och skrattade massa , love u girls ! nu är jag verkligen astrött , så jag pallar inte skriva mer , pusshej / julia

Kommentarer
Postat av: alice

Haha, alltid roligt med er :)

2009-02-07 @ 21:43:36
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0