J & M här

tjenis penis!

det är både jag (mathilda) och julia som skriver. idag har det vart en helt normal tråkig onsdag.. på rasterna va det ändå ganska kul :=) vi spelade fotboll med en gömmiboll:P haha, det va faktiskt kul :)  efter skoan så gick jag och julia hem till mig, som vanligt. vi kollade och kollar fortfarande på house. skit bra som vanligt. vi va inne en stund pål datan förut och va därför oxå inne på msn, haha vi chattade med geron och då skrattade typ julia för första gången idag. själv har jag skrattat typ hela dagen . jag ska snart på gympaträning och julia ska snart på dans. ha det bäst flodhäst.!

kärlek och skratt
/ m&j

haha, prövade syrrans kamera igen :P


Kommentarer
Postat av: L

Va bra att ni haft det bra! saknar er! kramar <3

2009-02-11 @ 17:45:20
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: T

saknade dej oxå sjukling! (J)

2009-02-12 @ 19:08:11
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0