kung fu panda

Hi !
har precis ätit en pastasallad som middag , ska iväg på teater snart . är jätte spänd , för jag får träffa johanna första gången sen typ vadå ? maj ? hon har slutat men hon kommer och kollar idag . ska bli jätte kul att träffa henne igen ! i skolan var det idrott med den där humma-lumma-chinga-kung-fu-panda-saken som L skrev om . på lunchen vare skit kul , alle och thilda började snacka om miss kinkey , haha ! men de skrattade hela dagen sen , jag tyckte det var kul i mer normal längd , sen vare lixom , ha ha h... a ... men de hade ju kul iaf ! så mycket mer intressanta saker har det väl inte hänt idag , men det var ju som sagt måndag . imorn äre tisdag ( jag vet att ni kan veckodagarna , men jaja .. ) med fotoredigering och hela paketet . har lite sovmorgon också , en hel timme mer än idag faktiskt ! om tio minuter kommer lollo och hämtar upp mej , men man vet faktiskt aldrig med hennes familj om hel betyder tio över eller fem i . men de kommer ju alltid i slutändan iaf . ska gå och byta brallor , ha det bra !

love , J


louise , jag & johanna i maj <3


Kommentarer
Postat av: L

Haha jag vet.. mn jag kom itid idag!

2009-02-02 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0