Läskiga filmer och engelska glosor

Hej tjena härliga bloggen!

Dagen har vart super kul tycker jag . Helt okej lektioner sv,eng,läsning,so (vikarie igen), elevensval. Efter skolan gick jag,Julia,Mathilda,Alice,Max,Geron hem till Thilda. Vi kollade på film eller jag och julia kollade på disturbia medans resten kollade ett planöver på the grudge. Man hörde att den va läskig dem skrek lite då och då och jag lovar det skulle ingen missa.
Asså jag har blivit super rädd för Disturbia på sistone. Asså den är ju grymt läskig tycker jag..
Iaf så gick vi (jag och julia) upp till dem ibland och kollade lite. Den verka väldigt läskig mn sen så skulle J hem och då kollade jag med dem andra. Slutet var läskigt mn jag skratta samtidigt så jag överlevde. Nån som sätt den??
efter filmen så var vi på thildas rum och kollade på gammla bilder och sånt. Jag alice geron och max tog bussen hem och nu sitter jag här. Ska snart äta middag och sen kolla lite på engelska glosor och lite annat. Har haft en bra iaf med mycket skratt!

Hare bra och skriver senare! / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0