Magont och läxa..

Tjenare bloggen!

Har nån haft en bra dag? Har iaf jag. Haha struntar i att berätta dagen, Julia har redan gjort det så bra så. Jag åkte ifrån T vid fem tiden. Hade skojj hos henne. Vi satt och åt tee och mackor typ hela eftermiddagen. Haha super mysigt. Och som vanligt så blev det mycket skratt. Nu här hemma har jag tagit det lungt, gjort lite läxa och ätit midag. Desvärre blir det här ett rätt kort inlägg mår sådär nupå kvällen.. Har ont i magen och så. Nu ska jag göra lite mer på engelska glosorna sen är jag klar. Efter det ska jag bara take it easy. Skönt skönt!

Hare bäst och hoppas ni får en mysig torsdagskväll, imorrn är det fredag!!!

Kramar Louise

Kommentarer
Postat av: T

stackare, krya på dig! <3

2009-02-05 @ 21:26:17
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0