Onsdag onsdag onsdag

hejhej! Okrkar inte uppdatera så långt idag, men det får ni leva med. Kommer bilder på min ny städade garderob imorgon känner mig så duktig! Har pluggat so nu på kvällen. Idag tidigare var jag md J och T . Hihi kul! Har också vart på och handlat massor mat till fjällen! eller ska man kalla det mat? mkt god saker men det blir vi värda! Vi köpte oxå alla lasse åberg filmerna. Vi ska tydligen ha me dem till fjällen. Här hemma syr min mamma jacka och jag känner mig som när jag var liten och allt passa ihop. I år har jag strumpor isamma färg som tajts och röja coolt va? Haha nej jag skoja men de blir någ bra.Ja då drar man på söndag då! Ska bli jätte kul. Men jag måste fixa några saker nu. Har lite brådis! Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0