Skratt och vikarie

Hej bloggen!

Förlåt att jag inte uppdatera i går eller i morse mn han inte.
Dagen idag har vart helt okej. Dagen började med idrott som alltid på måndagar. Det var nån snubbe som skulle lära oss nåt som hette... ee jag kommer inte ihåg mn dt var typ som en dans fast dt var med sparkar. Man skulle vara 2 o 2 och jag var me Thilda. Haha gick väll sådär va. Iaf för mig. På no:n hade vi vikarie som vi brukar... Sen på lunchen skulle jag gå och ta en macka. Och när jag kom tillbacka satt AliceThilda och Julia i skratt. Jag fatta nada. Dem skratta typ resten av dagen åt  nån mat tant som hette Diskhink och sen hitta dem på ngt konstigt. Jag fatta ingenting! Och dem kunde inte berätta heller så aja.

Nu på eftermiddagen ska jag ta dt lite lugnt. Ska oxå fixa lite på en väska som jag ska ta med mej till slöjden imorrn. Skulle kanske till huddinge en sväg oxå mn vi får see. Till kvällen blir dt teater. Hare bra! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0