söndag

Hejsvejs!

Har inte bloggat sen igår på dagen fy mig. Men nu är jag här. Var hos dem där kompisarna igår. Gud vi hade jätte kul! Först så va alla typ hur tysta som helst (förutom dem vuxna) så ja ingen visste vad dem skulle säga, men sen var det iaf kul. Kom hem rätt så sent så jag gick och la mej typ påen gång. Tack för en bra kväll!

Idag så var det ju dans men jag gick inte. Har bajs ont iryggen och kände mig lite nere så jag följde med familjen till kusinerna. Min kusin Fredrik fyller 13 imorgon grattis! ♥ Så vi firade honom med tårta och presenter. Haha av oss fick han som vanligt pengar, är så svårt att köpa till honom. Vi prata också mycket om fjällen. Jag åker på söndag. Super kul! Städade också mitt rum så nu är det rent och fint!

Nu på kvällen ska jag fortsätta med att plugga lite till no provet imorgon. Har tränat sen jagkom hem vid halv6 och så träna jag imorse också så det går säkert bra. Hatar att ha prov och varför på en måndag? Aja ska inte klaga. Hoppas ni får en bra slut på helgen!

Lööveee L

Kommentarer
Postat av: rebecca

Stackars dig som måste plugga :/

2009-02-15 @ 18:59:38
URL: http://notlikeanyother.blogg.se/
Postat av: T

hoppas att du får det bra i fjällen! aa bajsbajsbajs prov i morrn! love u <3

2009-02-15 @ 19:56:40
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa du med! Mm fy och blää . Love u 2 <33

2009-02-15 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0