disturbia

hallåhallå !
har fixat en ny design + en header , blev ganska fint tycker jag , men kanske att den andra var lite ballare .. vad tycker ni ? efter skol gick var vi ju hos thilda som L skrev . det lilla jag såg av the grudge ( eller hur fan det stavas ) verkade skit läskigt ! jag tål verkligen inte skräck filmer , den ända jag tycker om ( eller okej , älskar ) är disturbia och den är ju inte så farlig . typ bara i slutet . disturbia var som sagt lika bra som vanligt , Shia LaBouf är bäst , och så söt ! se disturbia säger jag bara ! onsdag imorn , jobbig morgon men på eftermiddan slöjd och så slutar vi rätt tidigt , tror jag .. ha en bra tisdag !

 
see what I'm talking about ?

love , J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0