sommar och sol

hej hallå !
what's up ute i världen ? jag är som vanligt måndags-trött, fast det har kanske vart en aning bättre idag med tanke på vädret , solen skiner ! åh , jag längtar så mycket efter vår och sommar . känns helt otänkbart att gå ut utan tjockisjacka och uggs , men tänk att man snart kan det ! jag längtar till att börja använda sommarkläderna jag har beställt från hm och flip-flops, ballerinaskor och solbrillor . gaah , grymt trött på vintermörker och kyla , kom sommar , kom !
dagen har ju louise redan skrivit om , så jag känner inte att någon behöver en repris . hoppas btw att thilda bloggar snart , hon har inte skrivit på ett bra tag nu , men du har kanske fullt upp . anyway , tisdag imorn , fotoredigering med mer , see ya ! 


kramar , J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0