Torsdag idag Fredag imorgon!

                                          Hejsan hoppsan!

Idag var jag iskolan. Gud asså jag kunde gå idag. Jag är faktiskt väldigt glad för det annars så kommer man ju efter så mkt. A iskolan var det väll en helt vanlig torsdag. Inget speciellt hände. Nu efter skolan så gick jag hem. Jag hade inte haft ngt imot att vara med nåra kompisar men jag hade låvat att gå hem idag så det fick bli så också. Aja är ganska trött så det blir nog bra. Imorrn är det fredag! haha, kanske ingen som missat det men jag gillar verkligen fredagar. Bästa dagen på veckan. Finns nästan bara bra saker med fredagar tror jag t.ex:

1. Vi har sovmorgon!
2.
Vi slutar tidigt =)
3.
Har inte så långa lektioner.
4.
Det blir helg ( I love helger)
5.
Man kan ha fredagsmys med familjen.

Aa jag kan säkert komma på flera bra saker. Men något som är mindre bra med fredagar är att vi har No. Förlåt men jag HATAR no. Men det är skit samma för fredagar är bra iaf. Nej nu ska ja kolla på mina engelska glosor som är till imorgon .Tror att jag kan dem men man vet ju aldrig =). hare gott igelkott !

                                     Pussar&Kramar Louise




                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0