systrar i jeans

hejsan ! idag hade jag planerat att sova ut och sen städa hela dagen . men ändrade planer , vaknade tidigare än jag trott och städade färdigt på bara nån timme . så sen kom louise över en stund innan hon skulle iväg på dans . vi fixade den nya headern som jag älskar , tycker den blev superfin ! vad tycker ni ? jag vet att jag gör nya header:s hela tiden , men det är ju så kul ! nu ska jag iaf försöka att inte byta ut den här på ett tag , eftersom den blev så lyckad . snackade med amanda igår förresten och hon mår bättre nu och kommer nog till skolan imoron ! har vart lite tomt så jag är jätteglad att hon kommer tillbaka !
i går hyrde jag systrar i jeans 2 på kvällen . först trodde jag bara att den fanns på blue-ray ( ni vet det nya dvd formatet , ja jag är pålärd ) men flörtade till mig en i vanliga gammla dvd , och tur var väl det , för filmen var asbra ! stämmer väl inte riktigt med böckerna , men saksamma . en riktig tjejfilm , så till alla som gillar sånna , se den ! 
ha en bra söndag !


pussar , J

Kommentarer
Postat av: T

julia älskling jag vill inte klaga för headern r jättefin, mn finns det bara fula blider på mig elr? # love u

2009-02-08 @ 21:02:56
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket Julia =) <3 Ja dom var trasiga från början.

2009-02-08 @ 21:22:51
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0