söta kusiner och storstädning

hejsanhejsan !
har packat upp min nya säng idag och skickat iväg min gamla till små kusinerna . de var ju rätt nya så de kan nog ha de ett tag . de är bara så söta mina kusiner . min farbror berättade att de hade tjoat hela morgonen och bara ; " jag vill ha julias säng , pappa ! " . naaw .. iaf så blev det jätte bra med sängen + att jag har total städat resten av rummet . dammat , stoppat allt mitt smink som tidigare låg utspritt över hela mitt skrivbord tillsammans med hårspännen och snoddar i en låda och plockat in alla kläder från golv och stolar till klädkammaren . bäddat med nya lakan i sägen och damsugit . känner mig faktisk rätt stolt över mig själv ! imorn är det måndag igen , min värsta dag i skolan tror jag .. börjar åtta och har både no och spanska på samma dag .. men aja , när måndagen är över är det ju långt till nästa antar jag !

love , J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0