Tisdag idag!

Hejsansvejsan! Började ganska sent idag så mamma och jag åt frukost i centrum. Mysigt! Sen blev det skola. hade inga speciella lektioner typ eng. sv. och so och lite annat. Hörde att det blev lite kaos i några grupper på so:n . Vi gör pjäser och för vissa går det inte så bra tror ja. Aja dem som försöker håll ut! Efter skolan så va jag med Thilda , julia och alice . Vi kollade på på en film som var jätte bra! Hanlade om en tjej som förlorade sin bror. Och han spelade fotboll, sen så vill hon börja och det finns inget tjej lag och då försöker hon att få börja i killlaget. Orkar inte berätta allt. Men den är iaf bra. Har ni haft en bra dag då? Hoppas att ni fick godare mat en vi, vi skulle tydligen få kolja men sen så skulle jag Thilda och henke gå hem till henke och äta men sen när vi kom fram till hans dörr så hade vi ingen nyckel. Haha så vi gick till centrum istället. Sen var typ lunchen slut .

Har so prov på fredag men jag har hittar inte lappen med vilka sidor det var :/ måste kolla det. Sen borde jag städa klart min garderob om jag orkar få se. Aa måste dra nu. Kramar till alla! Louise

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig kväll, kram! =) <3

2009-02-17 @ 19:20:03
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0